Условия за инсталиране и обслужване на домофонна система тип «GSM»
-
Във входа се монтира основната част от оборудването.
-
Допълнително се заплаща чип към вратата (в зависимост от броя на членовете на семейството), 1 чип = 3 лв.
-
Абонати, които не са свързани със системата до момента на нейното стартиране, могат да се включат допълнително като заплатят годишната вноска за номер
-
+ 15 лв. за повикване на техника.
-
Насрещник/магнит се инсталират отделно.
-
Абонати при инсталиране на система трябва да направят предплащане в размер на 12 месечна такса за ползване на услуга.
Гаранция и обслужване
Обектът, в който е инсталирана домофонна система остава на постоянно техническо обслужване, което включва:
-
Визуална проверка на прикаченото оборудване за откриване на механични повреди (веднъж месечно);
-
Регулиране на хидравличния механизъм и настройка на пантите на вратата (веднъж месечно);
-
Сезонна корекция на прикачената система (всяко тримесечие);
-
Отстраняване на ВСИЧКИ недостатъци, открити по време на проверката. (Идването на техник става до 72 часа от подаването на сигнала за повреда).
-
Цялостната поддръжка и обслужване на системата са безплатни.
Гаранцията се отнася за работата на всички компоненти на системата от момента на пускането й в експлоатация.
Гаранцията не се отнася за части от системата, повредени от пожар, наводнение, човешка намеса, ремонт от служител на друга фирма или самоволно подменени.